Post by droghandtecwege on Feb 3, 2022 13:03:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många tokens ▞▞▞
▞▞▞ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane 2022 version ▞▞▞
Ok app, jag tror dock att den saknar en sann flygsimuleringsupplevelse.
Större problem: Kontrollerna behöver förbättras: om jag missar placeringen av mina fingrar för knapparna/rörelsejoyconen, bör den automatiskt spåra till mitt finger som spelrum, annars kan bara missa det lite så kan det förstöra dig i ett spel som detta och bli irriterande riktigt snabbt. Uppdragets längd: börja med alldeles för lite bränsle, jag tror att det skulle vara bättre att ha mer bränsle men ha en större karta också för att balansera det. Mindre fel: en del av texten är på ryska(?) även när du väljer engelska
På egen hand ett av mina favoritspel sedan tunnelbanesurfare. Ett av de vackraste och mest välgjorda spelen jag sett på länge. Jag älskade upplevelsen och historien är vacker! Lite tråkigt att en ny patch har gjort landningen lättare eftersom jag njöt av de komplicerade landningarna men annars är hela spelet en skönhet. Jag har också haft möjlighet att se ubåtsspelet gjort av samma personer och båda är fantastiska konstverk. Tack för det här spelet, jag älskade det
Det här spelet suger 🤷♂️. Du kan inte invertera flygkontrollerna. Flygmekaniken är inte intuitiv med din gasreglage och lufthastighet så i princip gör du en justering eller försöker klättra eller dyka och du kommer att tappa lufthastigheten och krascha.
Älskar spelet, hatar bara mängden annonser du måste hantera tidigt
Extremt svårt så många fiender och stridsvagnar för bara två bomber, få kulor. Och siktet är slumpmässigt inte exakt som det inte finns något hårkors eller märke för bomben att släppa även om spelet är så svårt.
Det här spelet är otroligt av så många anledningar, från själva spelandet till de otroliga konstverken, breven och tidningsurklipp som hjälper till att bygga spelvärlden (en fenomenal sådan btw), spelet har också riktigt intressant information om andra världskriget. Allt som allt är det ett fantastiskt spel som jag föreslår att du spelar.
Fantastiskt koncept är bra, grafiken är bra och storyline och visuella är fantastiska. Men i samma ögonblick som jag försöker landa lite förbränns mitt biplan från ingenstans och var tvungen att starta om
Ett spel ska vara roligt, inte frustrerande. Ett spel är tänkt att hålla dig fängslad, inte raderas efter de första 5 minuterna. Det här spelet har ingen idé om hur flygplanet fungerar eller att mobilspelet ska vara avslappnat. Mitt plan ska inte gå upp i lågor när jag lite vidrör marken, eller landa i 15 MPH.
Jag tycker att det här spelet har MASSIV potential men har några problem som håller tillbaka det. Joysticken känns verkligen som att den ska gå tillbaka till mitten när man släpper den, så vitt jag vet är det så flygspaken på ett riktigt plan skulle fungera, så det skulle vara mycket rörigt besvärligt att styra och mer realistiskt.
Det är ett fantastiskt spel, det enda problemet är att jag antar att mycket är att betala med riktiga pengar som jag inte gillade.
Detta är ytterligare en av de dolda pärlorna i mobilspelsscenen. Fenomenala och mörka bilder (som att ha människor ovanför skolor som viftar med vita flaggor medan du bombar och skjuter ner dem för pengar), mycket bra uppmärksamhet på detaljer, unik upplevelse och personligen kommer att gå ner i mina böcker som ett av de bästa miljöberättarspelen jag har någonsin spelat. Även om du tror att det här spelet kanske inte är något för dig, bara för historien rekommenderar jag till 110 % att du laddar ner det här.
Spelet är roligt men jag tycker inte att spellägen ska betalas för du borde bara ha fler flygplan att betala för och det finns en hel del annonser också, roligt spel men det skulle vara bättre om jag inte behövde titta på en annons innan den frågar mig Om jag vill titta på en annons för 2x belöningar är det inte så meningsfullt.
Nja
Ärligt talat, ett av de roligaste spel jag någonsin spelat
Ibland trycker jag på bombningsknappen men den svarar inte.
Jag förstår inte hur den här appen någonsin fått något betyg över en stjärna. Kontrollerna är bakåtriktade och du kan inte ändra dem. Och 2D-grafiken är från 1980-talet. Spara din tid och minne. Hoppa över den här appen. Det är inte värt tiden.
Spelet har fortfarande några buggar här och där. Men överlag ett roligt spel. Det är roligt men saknar innehåll.
Mycket utmanande, men spelet ganska roligt
Jag gillar det här spelet men jag köpte specialpaketet och spelet visar att jag inte köpte det när det tog pengarna. Vill bara ha det fixat.
Spelet har bra grafik och ok fysik. Spelet är extremt grindey, det är nästan omöjligt att ta sig till nästa steg utan att dö ett dussin gånger, och det blir ganska tråkigt när allt som finns med det är att skjuta och landa. När jag först slutförde handledningen trodde jag att spelet skulle vara mer handlingsfokuserat, men blev mycket besviken över att få reda på att det saknar någon form av känsla eller tempo för att vara ens något intressant. Extra stjärna för utvecklarnas äkthet.
Kul med en djupt gripande berättelse, inspirerad av sanna händelser. Alternativ för att köpa uppgraderingar, men inte tvingas ner i halsen på spelaren. Spelet är lite av en grind, men grinden är en del av det roliga för mig. Se hur de nya planen hanterar på lager och sedan med uppgraderingar. Tack för det här spelet!
Podcast: The Fighter Pilot Podcast explores the fascinating world of air combat: the aircraft, the weapons systems, and most importantly--the people....
Kontroller är alldeles för känsliga! Avinstallerad efter en halvtimme av konstant krasch och frustration. Inte värt din tid.
Väldigt roligt spel, men annonser efter varje körning är bara löjligt.
Jag är faktiskt förälskad i det här spelet, jag tycker inte om många mobilspel men det här tycker jag faktiskt om mekaniken och spelet är fantastiskt, jag har inte stött på några buggar än heller, och jag vet att många recensioner på andra mobilspel är bots men jag faktiskt bara älskar det här spelet det är faktiskt ett riktigt bra spel
Det är ett bra spel, och grafiken är verkligen i min stil, men verkligen svårt att kontrollera planet
Jag trodde inte att det ens var möjligt att göra en knockoff av Learn to Fly med tema WW1/WW2. Det är ganska imponerande om jag ska vara ärlig. Det är inte ens i närheten av att vara så bra som att lära sig flyga dock.
Det är roligt och har en handlingslinje, plus när du är klar med campane kan du göra ditt eget plan. Men det är det jag vill bygga ett plan innan jag gör campane. Men resten är bra.
Bra idé, men måste vända hisskontrollen för oss piloter.
Dålig optimering, kraschar och fördröjningar för mycket för ett icke-grafiskt spel; Jag menar att det är så mycket att jag inte ens kunde avsluta handledningen.
Det är ett roligt spel och bra gjort men jag kan bara ge det 3 stjärnor eftersom det tar bort alla dina pengar när du låser upp ett nytt plan vilket är väldigt irriterande
Underbar storyline. Författare ger en hel del intressant, svårtillgänglig information och berättelser från andra världskriget i kombination med vacker musik. Själva spelet spelar bra, det har en skön hastighet när du väl får reda på att du behöver köpa bomber och inte bara flyga för att tjäna pengar. Bra jobbat.
Kan inte flyga att notera fungerar inte ens joysticken fixar spelet önskar jag kunde betygsätta en 0
Underhållande enkelt
Wikidata:Database reports/List of properties/all/sv
Jag köpte ditt SPECIALPAKET för $10,99 och det fungerar inte ens för spelet, och jag skulle vilja att någon fixar detta eller får en återbetalning.